Shopping!

Idag började vi dagen med en långpromenad på grusvägarna i strax under 1 1/2 timme. Lite mer än 6 km gick vi och hundarna var såå glada över att få springa lösa och busa :) Vi gick någon kilometer längre idag än jag brukar, så jag hoppas att vikten minskar ytterligare lite till snart. 

Efter lunchen åkte vi iväg till arninge och uträttade en massa ärenden. Vi stannade till på stadium, öob, h&m, Apoteket, rusta och granngården. Jag köpte lite ögonbrynsfärg, en höstjacka, vantar till Liam och mig, en filt, en tavelram och tre små ljuslyktor. Calle hittade ett par skor, en höstjacka, en vitlökspress ;) sen blev de lite annat smått och gott också! Tänkte dela med mig av mina bästa inköp :) 

Nya jackan från h&m 


Läderhandskar från stadium 


Ljuslyktor från rusta 


Vantar till Liam 


Nu ska jag fixa lite med en tavla som jag tror kommer bli väldigt fin och personlig. Ni får se senare! Trevlig kväll! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback