Fransar och svullna ben!

På eftermiddagen idag åkte jag till Upplands Väsby och PM beauty care. Jag vann ju en tävling där och skulle göra fransförlängning gratis. Vilket jag hade bokat tid för idag. Och gud så fint det blev! Kolla vilken skillnad :) Så skönt att känna sig fräsch trots att man inte ens tagit på sig något smink. 

På kvällen åkte jag iväg och kollade till Tollan igen. Idag var hon tjock i båda bakbenen ända upp till haserna. Blir galen!! Varför kan inget bara gå enkelt till nån gång? Anledningen till att vi flyttade henne var ju för att jag inte har tid att åka upp varje dag. Men inget verkar gå som det är tänkt denhär hösten! Jag tycker så synd om min lilla häst och vill inget annat än att hon ska må bra. Så kan inte dendär jäkla leran försvinna typ nu, och tiden gå jättefort så att vi kan flytta henne närmare oss igen. Bara 4 månader kvar tills fölis kommer nu. Låt tiden gå fort. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback