Årets första tävling!

Idag har vi varit i Södertälje på tävling, jag, mamma och Gabi. Och så min lilla häst såklart! Tollan fick gå en 130cm klass och var så himla fin! Hon var dubbelt felfri och 10:e placerad av ungefär 80 starter! Så himla roligt :) Fick till och med till en ganska snäv sväng i omhoppningen till en kombination. Kul att äntligen kunna börja göra sådant på henne :) Tror 4 månaders tävlingsvila har gjort både henne och mig väldigt gott, för gud så roligt vi tyckte att det var idag! Man ser på videon att Tollan är lite tjafsig och munhugger endel när jag vill krama om i tyglarna, men det tror jag mest beror på att det är i början av säsongen och att hon bara är lite extra taggad. Hur som helst så är jag supernöjd med dagen och har precis ätit två fajitas rullar och intagit soffläge. Calle är bortrest ett par dagar och jag är solo tillsammans med hundarna. Så nu ska vi bara mysa <3 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback