Besök hos bm!

Började dagen med ett tidigt besök hos barnmorskan. Vi fick lyssna på bebis hjärta som slog 136 slag/minut. Sen mätte hon även min livmoder som hade vuxit från 22cm till 26cm på drygt 4 veckor. Följde alltså kurvan bra! Därefter vägde jag mig och fick veta att jag nu har gått upp ca 11 kg. Hoppas att min träning 3-4 dagar i veckan ska göra att jag inte rusar upp för mycket i vikt de sista veckorna nu. Om inte annat kanske det är lättare att få tillbaka sin kropp till ursprungligt resultat om man är lite mer tränad innan. Det är något jag har fått för mig iallafall ;) idag är det dessutom bara 79 dagar kvar till BF! Känns som de bara kommer säga swish, och så har vi vår bebis här hos oss ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback