Hoppning och skola!

Imorse hoppade jag litegrann på min fina prinsessa. Det blev 3 små sockerbitshinder på volten med 7 meter mellan varje. Men eftersom hindren var så låga så red jag på 2 steg mellan varje. Sen hade jag ställt upp en kombination med räcke-oxer som jag höjde successivt. Tillslut var räcket uppe på 130cm och oxern på 140cm och Tollan bara seglade över. Hon känns så jäkla fin nu!! Och det är så himla kul att hon är i sån fin form. Första tävlingen blir förhoppningsvis Enköping 16 mars, så det är några veckor kvar. Men gud så taggade vi är! Längtar :) 

Sen gick jag i skolan 13-15 och påbörjade en ny kurs som inte verkar så kul, men aja det är bara att ta sig igenom :) fick dessutom mitt nya betyg på kompletteringen idag och det blev ett C!! Alltså typ VG om man räknar i gamla betygsskalan. Grymt nöjd! Nu ska jag fortsätta mitt fredagsmys! Ha en trevlig kväll :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback