Vecka 32!

Idag kom vi in i vecka 32 helt plötsligt! Känns konstigt att tiden gått så fort, samtidigt som den sniglar sig fram. Imorgon är det två månader kvar till beräknat datum, hur sjukt är inte det då? Väldigt sjukt. 

Denhär veckan blir lillkillen ca 42cm lång och kommer väga ungefär 1.9 kg. Alla hans fem sinnen fungerar även nu. Så man kanske borde testa att sjunga lite för honom och se vad han tycker om det? ;) vissa säger ju att spädbarn minns sånger man sjungit under graviditeten. Det kanske stämmer? 

Jag märker även att jag blir lättare flåsig nu, vid minsta lilla ansträngning. Och vissa stunder på dygnet har mitt illamående kommit tillbaka lite smått. Ska försöka väga mig snart och se hur mycket jag ökat i vikt nu, känns inte som att det borde vara så himla mycket. Här kommer en dagens magbild iallafall :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback