Härlig start på veckan!

Nu var det längesen jag bloggade! Men nu har jag iallafall roliga nyheter! Idag har vi varit på Lövsta seminstation med Tollan, som för övrigt var väldigt brunstig och hade två ägg redo för befruktning :D så imorgon och på onsdag bär det av tillbaka till lövsta för seminering med helt underbara Corporal VDL. Hoppas verkligen att Tollan blir dräktig nu! Det vore såå roligt :) här kommer en bild på fina hingsten! 


Sen bar det av hemåt för 7 timmars tentaplugg tillsammans med min klasskamrat Josefin. Vi stötte på lite problem men det löste sig rätt bra :) nu har jag bara lite finslipande kvar och sen är denhär tentan också klar :) skönt! 

Sen tog casper sig en liten tripp till grannen och hälsade på hennes katt idag också.. Jäkla rymmare! Men men, alltid trevligt att lära känna lite fler grannar ;) haha 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback