Fredagshets!

Idag har min dag varit helt fullspäckad med saker att göra. I förmiddags jobbade jag mellan 9:30-13:30 på sats. Därefter skyndade jag iväg till min vän Hanna och fixade mina naglar så de är lite snygga inför morgondagen, då jag och Calle ska gifta oss. Sen blev det en sväng förbi systemet och sen ut på jakt för att jaga vinröda servetter, som ingen affär verkade ha. Men tillslut hittade vi det! Därefter avslutade vi kvällen med att äta lite pizza hemma hos pappa och Marre, och sen fortsatte vi förberedandet inför morgondagens bröllopsmiddag. Vi fixade iordning den mat som kan fixas, plockade fram bord/stolar/dukar och ställde dem där de ska vara, samt plockade fram alla bestick/tallrikar/glas osv. Så nu är vi helt slut! Det är lite kvar att fixa imorgon bitti, men det ska vi nog hinna med om vi hjälps åt :) Min snälla mamma  och mormor hjälpte mig med Tollan idag också, så jag skulle slippa få så stressigt. Tack fina ni! Mormor fick också se hur vi bor efter att de hade varit i stallet. Det kändes kul med tanke på att förra gången hon var här, så hade vi inte ens flyttat in. Då fick vi stå på utsidan och titta, för byggnaden var inte ens färdig ännu :) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback