Jobb, träning och stallmöte

Idag började jag dagen med lite jobb på minisats och sen bar det iväg till stallet. Idag stod hoppträning för Helena Schiller på schemat :) Jag testade att rida utan bakbensskydd, med pelhambett och i Leas Hoffsteiner sadel. Precis en sån sadel som jag har beställt. Bästa sadeln alltså! Tollan hoppade som en gud! Runda och fina språng och rev bara ett hinder på hela träningen. Varför kan hon inte vara såhär fin jämt? Älskar när hon är såhär, min fina och underbara Thonia <3

På kvällen blev det stallmöte och sen bjöds det på middag och efterrätt. Det var mysigt! Nu är jag sjukligt trött och ska lägga mig och sova. Imorgon väntar jobb på minisats igen :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback