Fredagsmys :)

Idag har jag inte gjort så mycket. Tog en lång sovmorgon och sen åkte jag och veckohandlade på Ica + köpte hundmat på Granngården. Sen åkte jag till stallet och fixade med Tollan. Det blev mest en pysseldag idag, för Tollan hade vilodag. Men hon fick ändå springa lite lös i ridhuset, för att hon skulle få röra på sig lite. Och oj vad hon bockade och busade! Ingen stelhet kvar idag inte. Så det var jätteskönt :) På kvällen sen så åt jag och Calle en god fajitas middag och nu skjutsar han mig till tegel. Ska träffa en gammal kollega där, som jag inte har träffat på ett tag för att hon har varit i Australien. Ska bli kul! Hoppas ni har haft en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback