Brunmåla återbesök!

Idag har jag inte hunnit med så himla mycket! Men, jag har läst kapitel 3 i våran kursbok, varit på föreläsning mellan 12-14 och varit på återbesök med Tollan på Brunmåla iallafall. Idag var det ju exakt en vecka sen vi var och gjorde en liten "quick fix" utav lilla Tollan. Och idag kl 15 hade vi tid för återbesök! Vid 18:15 blev det vår tur pga diverse förseningar, så vi fick alltså sitta i solen och vänta i över 3 timmar! Men Tollan fick låna en gästbox där hon kunde stå och njuta av solen, så det gjorde inte så mycket. Och väl värt väntan var det, för hon var väldigt fräsch idag! Axel sa att han var mycket nöjd med hur hon verkade idag, både på böjprov och longering var hon fin, så vi fick klartecken att åka och tävla sista GHS kvalet i Kungsbacka nästa helg. Jiiihooo! Så nu sa Axel att jag bara ska jogga/mjuka upp henne lite lugnt varje dag, fram till tävlingen. Så hon håller sig fräsch och fin :) 
 
 
En extra bra grej idag var att min fina Gabi ringde. Hon mådde bättre idag, så de va ju jättebra! Såå skönt att höra hennes röst :) Meeen, dock var hon ute och åkte bil för att hämta sina päron på arlanda. Inte okej när man har hjärnskakning. Då ska man ligga i sängen och vila, inte vara ute på motorvägen och köra bil. Menmen, hon är ju lite känd för att inte göra som hon blir tillsagd. Så what to do liksom.. Tur att jag tycker om henne ändå ;) 
 
 
Nä nu måste jag sova. Imorrn ska jag göra massa roliga grejer som jag måste vara utvilad inför. Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback