Höstpromenad :)

Idag när jag var hemkommen från stallet så körde jag en 40 minuters promenad med hundarna i höstsolen. Tänkte att Kiara skulle få testa att gå en lite längre promenad för en gångs skull så kanske hon skulle bli lite trött. Men icke! Hon har sprungit runt här hemma som ett litet skållat troll och vägrat ligga still. Nu, sådär 1.5 timme senare börjar hon äntligen varva ner och det ser ut som om hon tänker lägga sig och sova lite. Casper somnade för längesen, lilla tröttmössan. Nu ska jag bara slappa resten av dagen och vänta på att min fina sambo kommer hem :)


Kommentarer
Jenny - Hugos mamma säger:

Sötisar!:)
Typiskt spralliga staffar, blir aldrig trötta!;D

Svar: Nä verkligen inte. Och när de väl blir det, så sover de i en evighet ;) haha
Emma Gulding Jerrewing

2012-11-02 | 11:28:51
Bloggadress: http://luckymommy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback