Kiara update :)

För er som vill ha lite uppdatering om veterinärbesöket idag så kan jag berätta följande. Kiara hade fått urinvägsinfektion och på grund av detta även lindrig svamp i underlivet. Sen hade hon också lite kristaller i sitt kiss som kunde tyda på njursten, så vi fick göra ett ultraljud på henne. Det var inte njursten, men hon fick ett speciellt foder av veterinären som heter "Urinary", som ska göra så att hon kissar ut dessa små kristaller och blir av med dem snabbare. Så nu är jag ett par tusen fattigare och om typ 10 dagar ska vi på återbesök så får vi hoppas på att hon är helt återställd då :) Men det jag kan säga nu är att hon är bra mycket piggare och mer lik sitt vanliga jag än hon var imorse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback