Fullt upp innan helgen kan börja :)

Idag har jag hunnit med mycket. Har köpt hundmat till hundarna och lite grejer till Tollan på Granngården. Har varit i Täby centrum och köpt present till både Calle och Chloe, som fyller år på söndag. Sen hann jag hem en stund och äta lite, innan det var dags att åka till Arninge Djurklinik med Kiara. Och nu har vi varit här, i 2 timmar... Fick veta att Kiara har svamp + urinvägsinfektion i underlivet och sen kristaller i urinblåsan som gör jätte ont att kissa ut. Så nu har vi fått speciell hundmat som ska hjälpa henne att få bort kristallerna. Och så har hon fått metacam som hon ska äta i en vecka. Sen ska jag även köpa en salva att smörja på så svampen går bort. Herregud vad mycket det blev nu, stackars lilla hund :(!Nu vill jag bara bli klar här så jag kan åka till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback