Första tenta resultatet :)

Idag hade jag skola mellan 13-16 och sen fortsatte jag och min studentarbetsgrupp med vårat muntliga examinationsarbete som ska redovisas nästa vecka. Strax innan 18 blev vi klara och då åkte jag hemåt i mörkret!  Det var en riktigt lång dag och jag orkade inte ens öppna några skolböcker när jag kom hem, så trött i huvudet var jag.. Tar tag i det imorgon istället :) 
 
Sen fick vi också veta resultatet på vår första tenta idag :) Nu har de ju ett nytt betygssystem som är lite ovant för mig eftersom jag är van vid G-VG-MVG betygsskalan. Nuförtiden bedömer de ju A-F Där A motsvarar MVG och F motsvarar IG. Jag fick ett D som då motsvarar G+ eller VG-, vilket jag är riktigt nöjd med! Det var flera i min klass som inte ens fick godkänt på sin tenta, så jag känner mig nöjd över att jag klarade av att skriva en tenta med de krav som de ställer på universitetet :) Och som jag diskuterade med mina klasskamrater, allt som är godkänt är faktiskt väldigt bra :) 
 
Så nu kan jag fortsätta arbeta vidare med nästa examination som ska in om 1.5 vecka :) Men först ska jag hoppa i säng och sova en min skönhetssömn :) Vi hörs imorgon! Godnatt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback