Söndag

Idag startade jag dagen med en mysig uteritt med min fina Thonia :) Mycket galoppträning i ökat tempo blev det, vilket hon tyckte var roligt men jobbigt! Sen åkte jag hem och så gick vi till en äng med hundarna där de fick busa & rejsa av sig litegranna :) Såhär fint kunde de stå sen när de hade blivit av med lite energi :)
Sen när vi kom hem igen så rensade vi vår rabatt och tog bort alla buskar. Vi ska lägga gräs där nu och sätta staket runtom uteplatsen, som för övrigt kommer bli mycket större än den var innan :) Sen bar det av till min kära lilla pappa och hans sambo på en trevlig söndagsmiddag :) Nu ligger vi och myser och kollar på tv. Och jag planerar mina sommaräventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback