Fredag

Idag är det äntligen fredag. Och denhär veckan med ögoninflammation är äntligen över. Nu är jag nästan helt frisk, är bara lite torr i ögonen och så kliar det lite smått ibland. Men allt det röda är borta och svullnaden också :) Imorse var jag i stallet och red ett dressyrpass på Tollan. Hon gick superbra idag! åkte hem för att vila ett par timmar och sen bar det av på en cykeltur med Casper i skogen. Dock så började det spöregna precis när jag kom ut så det var inte en så mysig cykeltur som jag hade önskat. När vi kom hem dammsög, skurade + dammtorkade jag hela lägenheten + badade Casper som var helt grusig efter vår regniga cykeltur :) Sen lagade jag nachos till mig och älskling och nu ligger jag bara och myser i soffan. Äntligen är det helg! Längtar till på måndag då jag får gå till jobbet igen. Blir rastlös av att bara sitta hemma när man "bara" har ont i ögonen. Bjuder på en bild på två av Caspers små bebisar.
KRONSÄTERS JUNGLE JAMES "Melker" 12 veckor
KRONSÄTERS JUNGLE JILL 9,5 VECKOR
Ha en supertrevlig fredagskväll och början på helgen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback