SEMESTER!

Idag jobbade jag min sista dag på vallatorpsskolan. Eller iallafall min sista dag innan semestern. Det var väldigt sorgligt att säga hejdå till alla underbara kollegor och alla fantastiska barn! Jag har ju trivts så himla bra på denhär skolan så jag blev lite sentimental när jag skulle säga hejdå.
 
Fick en liten avskedspresent av kollegorna också som bestod av en frysväska, lite cider, två rosa plastglas och en skvallertidning. Tyvärr råkade jag tappa glasen i golvet innan jag skulle gå hem så båda glasen gick sönder. Attans! Men allt det andra finns kvar :) haha
 
Sen bar det av till stallet för ett litet dressyrpass på Tollan. Hon var lite framtung och arbetade inte riktigt igenom kroppen i början, men sen lossnade det och hon kändes jättefin :) Nu har vi precis ätit lite pizza och sitter i soffan  och smälter maten innan vi ska ta en kvällspromenad med Casper :)
 
Ha en trevlig fredagskväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback