Regn och rusk

Idag skulle jag ha tävlat på Årsta Runsten, men jag fick stryka mig pga att regnet bara öste ner! Hela dagen igår och halva dagen idag så regnade det. Så gräsbanan som tävlingen skulle ha gått på var bara lervälling blandat med vatten. Så vi bestämde oss för att stryka mig från 140n. Det kändes inte riktigt som att det var värt det, att riskera en sträckning eller något när det bara gällde en sketen 140. Så nu laddar vi om inför Vallentuna och Runhoppet om 2 veckor istället :)
Men en rolig sak som hände idag är följande. Elin och Conoc vann finalen som gick i 150 idag på Årsta Runsten. De var också de enda felfria och vinnare av 100 000 kr!
Alltså hon som vi köpte Tollan av :) En rolig sak är att vi skulle ha provridit denna hästen när vi var och provred Tollan. Men vi tyckte han var alldeles för stor för mig så vi kände att vi inte ens behövde prova honom. Han är typ över 175cm i mankhöjd och Tollan är 161cm :) Lite skillnad :) Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback