Henriksdal dag 2 & 3

Igår red jag en 140cm klass med bedömning c vilket innebär att man får 4 sekunders tillägg för varje rivning. Jag hade två ner och rundan var verkligen super! Men dock så var jag ganska långsam så många med fler fel än mig låg bättre till. Jag låg på en 30:e plats inför dagens andra omgång som gick över 145cm hinder.

Sen kom då denna dag :) En 145cm bana med många tekniska svårigheter och 15 språng totalt. Där hade vi ett ner på näst sista hindret men Tollan var sååå jäkla fin! Fy fan vilken häst jag har alltså. Slutade på en 13:e plats och 20 st gick till final! Så nu väntar en 150 debut med min pärla på söndag och SM final! Det är så sjukt och jag har fortfarande inte förstått vad som hänt.


Kommentarer
Fredde säger:

Bra där!
I morgon så är det bara att ta det som vilket hopp pass som helst och ge järnet!
Bara positiva tankar om dig själv och lilla Tollan!
Kramar!

2012-08-25 | 09:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback