Tidig morgon

Imorse gick jag upp tidigt för att hinna med att fixa allt i stallet innan jobbet. Hann promenera med hästarna i 20 minuter + mocka + göra mat och fylla vatten i deras hinkar i hagen. Efter jobbet ska jag och Jessica dit en snabbis igen och borsta dom + ge Musse hans medicin. Sen åker jag och Jessica till en av våra arbetskamrater för att äta middag tillsammans med resten av fritidspersonalen och fira en 30 års dag lite sådär i efterskott :) ska bli mysigt men måste ändå erkänna att jag kommer längta otroligt mycket efter Calle och Casper när jag är borta, även om det bara är en kort stund. Nu ska jag njuta lite mer av min rast och hitta min fredagskänsla. Ha det så bra! Vi hörs! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback