Mysdag

Idag målades det ansiktsmålningar för fulla muggar på jobbet. Jag målade dock bara två st men ändå! Dagen gick väldigt långsamt men var ändå ganska lugn och skön :) måste säga att jag trivs superbra med mina arbetskamrater. Det finns ju alltid någon man inte tycker om överdrivet mycket men på dethär jobbet är det inte alls många sådana :) fick hjälp av Calle idag i stallet också så kom hem lite tidigare än vanligt :) Tollan var inget svullen i benet idag och var dessutom helt iskall i det också :) så det var superbra! Blev lite lycklig sådär mitt i allt elände som varit med hästarna den senaste veckan :) nu ska vi gå kvällspromenaden med Casper och sen kolla på "Drömmen om ett barn" :) ett helt underbart program som är väldigt värt att se! Vi hörs! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback