God kväll!

God kväll!

Middagen igår på Texas steak house var riktigt god :) Biff med pommes och goda såser, sen blev det den berömda cheesecaken med vit choklad till efterrätt, som är så gudomligt god!

Idag har jag jobbat mellan 10-13 på sats, sen var jag och Calle en snabbis i stallet och efter det åkte vi till pappa och hade en liten "mini" släktmiddag :) Det bjöds på grillade hamburgare med diverse tillbehör och gott var det!

Förresten, imorgon börjar "fortsättningen" på mitt godisförbud. Gjorde ett litet break nu i fredags efter 2 veckors paus ifrån godis. Men nu jäklar ska ett ordentligt godisförbud införskaffas. Skulle vilja gå ner iallafall 2 kg känner jag just nu. Och jag ska lyckas, det har jag bestämt!

Jaja, nu ska jag sova. Godnatt på er.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback