Sm i Grevagården!

God morgon! Nu ska jag strax åka iväg till stallet och bada Tollan + fixa det sista och sen åker vi! Imorgon är det en förklass och då ska jag rida 130cm, sen går första kvalet på torsdag i 140cm. Och om man då går vidare till kval 2 så går den av stapeln på fredagen över 145cm hinder. Finalen går på söndag över 150 cm hinder. Förväntar mig absolut inte att gå till final men jag ska göra mitt allra bästa för att det ska gå så bra som möjligt :) Ni kan följa mig på www.online.equipe.com, länka sen in på Utomhus Sm Hoppning 2011 så klickar ni in er på Sm klasserna och kan följa mig och massa andra online! Nu måste jag börja fixa mig lite innan mamma kommer och hämtar mig. Vi hörs! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback