Nu är det vår!

God morgon!

Vilken solig dag denna dag verkar bli! Helt otroligt. Vaknade av att solen bara sken in genom persiennerna i Calles rum :) Jag har till och med sett humlor och flugor redan, nu är det verkligen vår :)

Idag ska jag jobba på Sats mellan 9:30-13:30 :) Sen får vi se hur min eftermiddag blir. Jag kanske åker på arbetsintervju, eller så åker jag till stallet :) I eftermiddag ska jag iallafall träffa Linnéa för hon ska köpa en present till en kompis :)

Ikväll blir det en lite längre promenad med Casper, och sen bada och fixa honom inför imorgon då vi ska åka på vår andra utställning någonsin, i Västerås :)

Men nu måste jag börja göra mig i ordning :) Vi hörs lite senare :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback