Långpromenad i vårsolen :)

God kväll på er!

Idag har jag och Calle tagit en långpromenad runt Hagbyrundan med Casper :) Vi var ute och gick i ungefär 1,5 timme och det tog väl lite längre tid än det borde bara för jag hade tagit på mig mina converse så fick så grymt ont i fötterna! Måste verkligen köpa ett par gympadojjor :)

Sen hjälpte vi Fredde att hämta hem hans bil och så åkte vi till stallet och bytte täcke på Tollan till ett lite tunnare :) Till middag grillade vi idag igen och nu känner jag mig riktigt trött och redo för sängen! Imorgon väntar en ny vecka full av jobb och andra härligheter :)



Två bilder från dagens promenad, på världens finaste lilla hund.
Kronsäters Casper<3


God natt på er! Vi hörs imorgon.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback