Jag orkar inte mer nu

Jag orkar inte mer nu! Seriöst, känner mig helt utmattad. Vill jag dethär? Vill jag inte dethär? Vad ska alla andra tycka? Kommer jag ångra dethär beslutet? Kommer jag ångra att jag inte tog dethär beslutet? Vad ska jag göra? Det som känns bäst för mig kanske vore bra, men vad känns bäst för mig då? Jag vet inte. Och jag orkar inte mer nu...

Känner mig som en jävla hottentott som inte kan ta något vettigt beslut. Tror igentligen att jag vet exakt vad jag vill men är rädd för vad som ska hända då. Vore så oerhört skönt att bara ta hästarnas bästa i förhand och sen gå efter det. Jag vet inte vad jag vill och vågar inte veta. Tänk om det blir fel, tänk om.

Måste ta ett beslut snart, och vet inte vad det blir, jag har sån himla ångest just nu. Och det känns inte bra alls.

Fan också, vill inte vara vuxen. Vill vara 6 år igen och bara göra som mamma och pappa säger. Men det lär väl inte hända direkt.

Nu ska jag prata med mor min, min andra kloka halva :)

Klippte förresten Tollan idag, hon blev riktigt fin och ikväll är det hoppträning för Pontus Westergren, taggad till tusen är jag. Och det kanske får mig på lite andra tankar, för en stund iallafall.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback