Inredning i lägenheten!

Idag fick Calle reda på att vi ska på möte angående inredningen i vår lägenhet den 18 November :) Jag längtar! Vi kommer få det så himla fint :D Kommer verkligen kännas som man kliver in i vuxenlivet när man flyttar hemifrån :) Den personen jag kommer sakna mest är förmodligen min mamma :) Men det är ju inte direkt så att jag aldrig kommer att träffa henne mer, även om det kanske kommer kännas så just då :)

Jag älskar ju min lilla mamma<3 Hon är ju faktiskt världens bästa mamma, det finns ingen som hon<3

Kommentarer
chloé (your best friend ) :P säger:

what!!?? omg. nu i november?! that is just sick ! ^^ me super glad för er skull :D

2010-11-03 | 18:44:55
Liza |Gravid| säger:

De är en underbar känsla men inget man ska stressa fram. Man ska leva livet innan man ska bli mamma tycker jag.

Ja du kommer få stå ut med mycke med den rasen, folks blickar och kommentarer sårar i början men sen rinner de av en som vatten. Folk tror på allt dom läser så låt dom :)

2010-11-04 | 10:48:46
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/
Marre säger:

Härligt Emma! Va kul med inredning till lägenheten, det är så man blir lite avis ;)

Förresten vilken fin blogg du har :)

Kram

2010-11-04 | 18:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback