Sats + shopping :)

Godkväll på er!

Idag jobbade jag på Sats från 9:30-13:30 och det gick faktiskt riktigt bra! Dethär jobbet är verkligen helt underbart :) De frågade mig om jag ville jobba där imorgon också men jag kan ju inte eftersom jag ska jobba på Beijer.. Jag hatar dock att säga nej när folk frågar om jag vill jobba...Men sånt är livet :)

Efter jobbet julshoppade jag och Calle i Täby centrum och jag handlade upp alla mina presentkort som jag fick i julklapp.. Dvs.

1150 kr på H&M
500 kr på Gina Tricot
500 kr på Bik Bok

Calle köpte ett bestick-set på servera för ett presentkort som han fick av sin mamma i födelsedagspresent :) Så nu har vi två uppsättningar av dessa :)

För min del blev det endel shopping som sagt, jag köpte följande :)

1. Tio par strumpor- från H&M
2. S
ex par trosor- från H&M
3. T
vå långärmade tröjor- en från H&M, en från Bik Bok
4.
 En klänning/tunika- från H&M
5.
 Två koftor- en från H&M, en från Gina Tricot
6.
 En tjocktröja- från Bik Bok
7.
 Tre par linnen- från Gina Tricot
8.
Ett par leggings- från gina tricot
9.
 En ögonböjare- från H&M
10.
Ett puder- från H&M

Jag har inte shoppat såhär mycket på evigheter! Men det var verkligen superhärligt och jag blev jättenöjd med alla köp jag gjorde :) Calle och jag åt dessutom en jättegod middag tillsammans när vi var i Täby centrum och det var riktigt gott :) Sen köpte jag en smoothie till efterrätt :)

Nu har vi precis kollat klart på en hyrfilm som vi fick gratis ifrån 3, och nu ska vi sova :) Jag börjar nämligen jobba kl. 7:30 imorgon..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback