Kom hem för någon timme sen...

Kom hem för någon timme sen från stan, älsklingen mötte mig vid bussen :) Shoppade lite kläder och även lite smink, gjorde några riktiga fynd tycker jag :D sätter in lite bilder här nedan så får ni se vad jag köpte och vem dendär roliga tjejen Chloé är :)

 

Ursäkta den dåliga bildkvalitén på vissa bilder :) Min mobilkamera är inte den bästa :) Köpte iallafall en foundation och ett puder på H&M, (som inte finns med på bild) och sen köpte jag även en lite längre skjortliknande tröja för 150 kr samt en kofta för 150 kr som var jätteskön, på H&M. Båda jeansen kommer från Gina Tricot och jag blev väldigt förvånad över att jag kom i storlek 24 på båda två! :) haha, fyndade dessutom rejält då båda jeansen kostade 200kr styck och satt jättebra i ändan! :) Yes! Äntligen har jag hittat inte bara ett, utan två par jeans som sitter bra :D

Nu måste jag väcka älsklingen som bara sover och sover och sover, det är ju fan fredag, inte ska man bara sova då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback