Våren är här!!

Vilken underbar dag det har varit idag! Jag mådde dåligt imorse så åkte aldrig in till skolan. Spenderade istället förmiddagen med att läsa massa kurslitteratur och gick sen en långpromenad med hundarna på över en timme i solen :) på kvällen har jag hopptränat för Helena Schiller. Tollan var lite tjafsig idag men hoppade väldigt fint. Tror hon har lite vårkänslor för hon har varit lite knäpp denhär veckan ;) mamma kom förbi och tittade idag också så det var kul! jag har ju inte hopptränat på en månad heller så inte så konstigt om hon var lite het på gröten. Jag har mest markarbetat själv för att få henne någorlunda lösgjord. Men dethär var nog ett bra genrep inför lördag ändå, då vi ska åka på årets första tävling :) nu ligger jag nerbäddad i soffan och är så sjukt trött! Det kanske syns ;) 



Här kommer banskissen från idag också :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback