Daniel Svensson träning

Igår var vi på hoppträning för Daniel Svensson på Värmdö igen :) Det var riktigt roligt och gick jättebra. Först fick vi galoppera över en liten bock och göra galoppombyten över den osv. Sen hoppade vi över ett räcke, och man skulle pricka Daniels snuslock som låg i rätt avsprångspunkt till hindret. Man fick 5 försök på sig att träffa en gång, och jag träffade de första 3, men sen missade jag :) Sen fick vi rida lite relaterade avstånd där man fick hålla tillbaka lite på 5 galoppsprång, för att sen rida på 4 galoppsprång när hindren blev lite högre. Sen fick jag också hoppa en bana där vissa hinder var mellan 140-145cm och Tollan hoppade superfint! Provade dessutom att rida på mitt mini gummipelham med dubbla tyglar och utan martingal, och det gick jättebra! Hon blev lite studsig ibland men gjorde inga luftsprång, så ska tävla på det på söndag :) Men jag lägger in en video på det här nedan så får ni se en liten del av banan jag hoppade iallafall :)
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback