Ingen förbättring

Min lilla Tollan hade blivit sämre i benet idag. Nu var hon mer svullen och fortfarande lite varm i höger fram... Riktigt irriterande, vill ju att mitt lilla hjärta ska må bra! Vill kunna tävla, rida, och bara göra massa roliga saker med min fina lilla häst men de går ju inte när hon inte mår bra... Vi har iallafall fått tid på Brunmåla den 8 november och det känns toppen. Vi får helt enkelt stå ut med att allt blir skitdyrt nu när båda hästarna är sjuka. Bara de mår bra så är jag nöjd. Musse verkade iallafall må finfint. Pigg och glad och söt som vanligt :) längtar till återbesöket den 17:e och hoppas på att han är frisk då så vi kan sätta igång honom ordentligt igen :) nu ska jag gå och sova och ladda inför morgondagens halloween disco på jobbet :) Godnatt! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback