Varit och tittat i lägenheten :)

Hej!

Nu har jag nyss kommit hem från vår blivande lägenhet :) Vi var där imorse kl. 7:30 och pratade med inredaren och kollade så att alla tillval vi hade gjort stämde osv. Det var riktigt fint i lägenheten men däremot trodde jag att tapeten i köket skulle ha lite mer färg i sig än den hade, den var mer vit med guldton än guldig som jag trodde att den skulle vara. Men det var superfint ändå! Lägenheten blir ljus och fin, och det enda rummet som är lite mörkare är sovrummet, där vi faktiskt har valt en mörkbrun färg. Detta för att det ska bli lite mer myskänsla över det hela :)

Tror jag lägger upp bilder på lägenheten imorgon. Ikväll lär jag nog inte hinna eftersom vi har vår studentskiva då :) Nu är det dags att åka iväg till skolan, vi hörs!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback