Städdag igår, jobbdag idag :)

God morgon alla!
Igår kväll städade jag som en tok. Dammsög mitt rum, städade ur lådor och garderob + dammtorkade alla mina hyllor och bord :) Dessutom böt jag även lakan och sånt i min säng, så helt nytt och fräscht blev det :)

Idag ska jag jobba på sats mellan 9:30-13:30 :) Efter det ska jag åka till stallet och pyssla om min lilla häst som för övrigt har fått börja små jogga litegrann nu :) Idag ska vi trava i 8 minuter :) På torsdag nästa vecka är det återbesök på Brunmåla!

Sen ska jag åka hem igen och gå en långpromenad med älsklingen och Casper, ifall vädret tillåter vill säga! :)

Vad gäller min blogg, så får ni nöja er med hur hemsk den ser ut just nu. Ska försöka lösa det när jag har tid och ork :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback