Dag 29 Mina ambitioner

Jag har många ambitioner i mitt liv, men det är vissa som jag definitivt strävar emot att nå inom en snar framtid :)

Jag vill bli en duktig ryttare, men absolut inte en ryttare på världsklass nivå :) Jag vill rida och tävla samt utvecklas helatiden mot mina egna mål och de ambitioner jag har. Det här året vill jag debutera 145 hoppning men samtidigt tävla mer för att det är roligt och utvecklande :) 

Jag vill känna mig nöjd med min prestation på Sm, samt få mer stabila rundor i 140cm klasser men även kanske våga ta lite mer risker och rida lite snabbare vägar då och då :)

Jag har en ambition att ta studenten med bra betyg som jag är stolt över, samt få ett fast heltidsjobb efter studenten där jag kan jobba och trivas bra :)

Sen har jag ju massa mål tillsammans med min älskling som jag redan har nämnt tusentals gånger. Men framförallt vill jag att vi ska få i ordning vår lägenhet, så att man känner sig hemma i den och trivs så bra som man bara kan :)

Detta är mina viktigaste ambitioner :)

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback