Dag 28 Det här saknar jag

Jag saknar tiden då man var liten när man inte hade några som helst bekymmer. Man behövde inte betala någonting, för ingen förväntade sig att man skulle det :) Man behövde inte planera sin framtid eller bekymra sig om hur den skulle vara. Man visste bara att man skulle bli vuxen och vara lycklig, men hade ingen som helst plan för att komma dit. Ganska härligt tycker jag!

Sen saknar jag också saker jag inte redan har. Så som en stor familj, eget boende och en flashig bil. Men framförallt saknar jag ett heltidsjobb som jag älskar och trivs superbra med :) Vi får hoppas att detta uppstår efter min student den 9 juni :)

Sen saknar jag också de vänner jag hade när jag var liten. Även om alla var lite småtaskiga mot varandra, som man är när man är liten så hade man jäkligt roligt med varandra, och umgicks med hur många som helst varje dag :) Vare sig de var ens grannar eller skolkamrater, men det var riktigt härliga tider så det saknar jag ibland :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback