Fix o trix

Idag har vi pysslat massor på jobbet. Jag och några elever i 2:an satt och gjorde armband/halsband och små krokodiler och ormar av fina pärlor. Varken krokodilerna eller ormarna hann bli klara men vi ska fortsätta imorgon :) när jag hade slutat jobbet och hämtat Casper och Stjärna hos mamma så bar det av hemåt. Sen kom min kompis Hanna över och fixade mina naglar på mig, så nu är de nya och fräscha! Sen tog vi en kvällspromenad med hundarna, jag och Calle, och följde med Hanna en bit på vägen hem till henne :) mamma fixade stallet åt mig idag och red Tollan också, så därför hann jag med allt dethär idag :) nu ligger vi i soffan och kollar på film. Strax är det sovdags, så vi hörs imorgon :) Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback