God morgon :)

God morgon :)

Det blev en tidig morgon imorse och inte så mycket sömn inatt.. Älsklingen kom inte hem förrän kl. 12 på natten och jag försökte vara lite smart och tänkte att jag skulle lägga ut nyckeln åt honom så jag skulle slippa sitta uppe och vänta tills han kom hem :) Men tror ni inte då att Ester börjar skälla som en jäkla tok när hon hör att han öppnar grinden in till vår tomt! Så då var jag ju tvungen att gå upp och försöka få tyst på henne, hon slutade inte skälla förrän Calle började prata med henne och hon hörde att det inte var en mördare eller något som klivit in i huset :) Hon har aldrig hållt på och skällt bara av att hon hör någon utanför, så blev lite chockad :)

Sen trodde ju jag att jag skulle få sova ett par timmar till, men icke då! Vaknade ungefär kl. 03 och hostade som en jäkla tok i typ en halvtimme. Sen var det ju inte så lång tid kvar att sova, Calle gick upp kl 05:20 och då ligger man ju och halvsover tills jag själv skulle gå upp kl. 06:00 :) Så nu sitter jag här på jobbet, jättetrött och inte ett dugg utvilad :) Vilket är väldans otur eftersom Lisas skiva är ikväll och jag förmodligen inte kommer få sova förrän sent ikväll :) Så tokigt det kan bli ibland :)

Nu ska jag återgå till arbetet! Vi hörs lite senare :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback