Valpkurs, första tillfället:-)

Det gick jättebra på valpkursen idag, casper skötte sig exemplariskt trots alla nya intryck och hundar. Visst ville han busa med allt och alla men det hör ju till vanligheten när det gäller honom:) tränaren verkade jättebra och även om hennes hjälpreda verkade vara en riktig mupp så lärde jag mig ngt iaf:) vi fick gå på en liten rundvandring och sen busa med vår hund plus en leksak, sen öva på inkallning och sen öva på att få hunden att vara stilla och slappna av lite:D Det var superroligt! Blev dock lite besviken när tränaren sa att nästa kursrillfälle var den 15 september, alltså på min födelsedag! På nätet har det nämligen helatiden stått att kurstillfället efter idag var den 8 september, men det verkar ju ngn ha ändrat på:( bajs! Så nu kommer ja inte kunna vara med nästa gång tyvärr så de blir valpkurs för oss igen om tre veckor istället för 2 veckor.. Men jaja, vad ska man göra? Jag fyller ju bara 18 en gång och det ska firas ordentligt!:D men nu ska jag sova för imorrn ska jag prata med Syo konsulenten om hur jag gör för att kunna bli barnmorska:D. Godnatt på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback