1 månad kvar till jullovet :D

Idag är det bara 1 månad kvar tills mitt allra sista jullov börjar :) Så himla underbart! På jullovet ska jag verkligen göra så många roliga saker, men även lite mindre roliga också..

Jag ska jobba, umgås med älskling+vänner+familj, shoppa,  jobba, gå långa härliga promenader med Casper & rida massor på tollan och trimma henne under vintern :) Musse ska ju ha vintervila från 1 december-31 januari så han ska vi inte rida alls i jul men 1 februari sätter vi igång igen! :)

På morgonen har jag hunnit vara i stallet och släppa ut hästarna samt mocka och göra mat till dem :) Gick även en liten promenad med Casper i den nylagda snön och han fullkomligt älskade det! Här kommer lite bilder :)



På den näst sista bilden är det faktiskt Tollan som man ser i hagen i bakgrunden :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback