KALL MORGON..

Dagen började med att min klocka ringde klockan 05:15 och blev sen satt på snoose till 06:05.. sen gick jag upp, ut och kissade Casper, och gav honom sen mat :) Tänkte efter det vara lite duktig och gå ut på en promenad med honom såhär tidigt på morgonen, och öva lite på att gå lös med honom..(vilket vi gjorde igår och han var super duktig). Så jag gick iväg till skogen och märkte hur otroligt kyligt det var, det märks verkligen att de varmaste dagarna är över.. tror ändå att de va 15-16 grader, men jag bokstavligen frös ändå :( Usch! Gillar inte tanken på att det snart är vinter igen.. Men vi får hoppas att det blir en långdragen höst istället, för den tycker jag om, ifall det inte regnar för mycket förstås :)

Men, för att återkomma till det viktiga! Casper skötte sig exemplariskt! Mamma har sagt åt mig att varje gång han stannar någonstans och luktar, så ska jag springa ifrån honom och ropa "Casper hit"! och sen när han kommer till mig så ska han få en godis :) och han har verkligen börjat fatta dethär! så duktig liten plutt :) men kändes dock lite jobbigt att lämna honom där hemma med mamma när jag skulle åka till jobbet.. Började ju 07:30 idag :)

Juste, jag laddade över lite bilder på Casper från telefonen igår, men la bara upp dem på Facebook och glömde lägga in dom på bloggen :S så jag ska göra det ikväll när jag kommit hem ifrån stallet tänkte jag :)

Puss!


Kommentarer
Theodorerica säger:

You will be hearing from me soon. Thanks

2010-12-29 | 10:30:05
Bloggadress: http://theodorerica.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback