Filosofi prov och mys hos Chloe:)

Hej :)

Idag hade jag filosofi prov på morgonen och det känns faktiskt som jag kommer få godkänt iallafall :) Nu har jag "bara" 1 prov, 2 inlämningar och 1 redovisning kvar att göra tills jullovet :) Känns ändå helt okej :)

Var i stallet och red slingan med Tollan efteråt, och till en början snöade det ingenting alls men sen bara vräkte det ner och både jag och hästen blev helt dränkta i snö :)

Nu sitter jag bara hemma och tar det lugnt, väntar på mamma som är och kör BE-körlektion, hon ska ju köra upp snart :) och väntar också på att köttfärsen ska tina så att jag ska kunna laga god köttfärssås åt mig och älsklingen :) Hinner ju bara träffa honom en kort stund innan jag ska åka hem till Chloe och ha myspys kväll, så tänkte vara lite snäll och laga mat åt honom :)

Och innan jag är framme hos Chloe så ska jag stanna till lite hos pappa och hämta upp massa post som jag har fått :) Bland annat lite grejer från polisen som jag ska ta med mig och visa för de på Sats, så att jag inte har ett brottsligt register, för isåfall får man inte jobba med barn :)

Sen har också mitt studiebidrag kommit! Yes! Och tills nästa månad kommer det in på kontot, så skönt att slippa behöva åka till banken och ta ut det varje gång :)

Här kommer en bild på Casper och mig som Calle tog igår på våran promenad :) Fina pojken, så stor han har blivit :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback