KOM NYSS HEM.

Jag kom nyss hem från stallet, och känner mig jättetrött idag med..Körlektionen gick jättebra och min körskollärare började tjata lite mer på mig om att titta i speglarna idag :) Det var svårt till en början men tillslut började det sätta sig någorlunda iallafall :) Idag fick jag köra i Sundbyberg, Solna och mitt inne i stan! :D Jag kände mig inte ens nervös över all trafik som körde runt omkring mig, så det var helt klart ett framsteg :)

Sen när jag väl kom till stallet så red jag Tollan över lite bommar i både trav och galopp, det gick jättebra :) Är så taggad inför tävlingarna imorgon! Men sen skulle jag rida bråkig liten B-ponny igen och det gick verkligen ASBRA första 20 minuterna men sen, när jag bytte till höger varv i galoppen, då vägrade hon ställa sig inåt och bara studsade och galopperade runt på en yttepytteliten volt, men tillslut släppte det och jag lyckades få henne att böja sig inåt till och från i iallafall 4 varv på volten :) Stora framsteg för lilla Puffa :D

Nä, nu ska jag laga mig lite Spaghetti och Köttfärssås :) MUMS!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback