Underbara höst!

Har nyss varit ute på en timmes promenad i solen med Liam och hundarna. Det var första gången som jag gav mig ut själv med allihop och det gick riktigt bra! Kände inte av något i snittet och hundarna skötte sig bra :) Det är ju sjukt vad varmt det är trots att det är slutet på september! Underbart :)

Imorse var hemsjukvården här igen. Hon vägde Liam och bytte sida på sonden. Det var skönt eftersom han varit så täppt i näsan inatt, vilket hade sin förklaring i endel snor som fastnat i sonden. Skönt för honom att bli av med det! Sen i fredags hade han gått upp 70 gram och väger nu 2.390 gram. Så nu bestämde sköterskan att sondmatningen kunde minskas lite, så nu får han 25 ml i den vid varje mål :) nu ska jag lägga mig och vila en stund med lillfisen och hundarna. Hoppas ni njuter ordentligt i solen :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback