Två veckor sen ❤️

Idag blir Liam två veckor, vilket innebär att det även är två veckor sen mitt kejsarsnitt gjordes. Det är sjukt vad kroppen återhämtar sig snabbt egentligen. Havandeskapsförgiftningen gjorde ju att jag samlade på mig jättemycket vätska, så många kilon var nog bara vatten, men ändå! Sista magbilden som togs var dagen innan jag förlöstes och den såg ut såhär. Då vägde jag 79 kg. 19 kg över min normala vikt :)  


Imorse tog jag en ny bild för att se och jämföra resultatet litegrann. Och kolla vilken skillnad! Sjukt egentligen :) I torsdags hade jag gått ner till 68 kg, och då har jag ändå bara legat stilla på sjukhuset. Så kilona verkligen rasar av mig! 59-60 kg är där jag trivs bäst, så i december när vi ska utomlands, då ska jag ha uppnått min målvikt + lite mer muskler. Det har jag bestämt mig för! 


Eftersom jag inte kan träna nu på ett par veckor så får jag nöja mig med nyttig kost och promenader. Hoppas det räcker för att få ner det några kilon till iallafall :) nu ska jag mysa vidare med lillbebis! Ha en trevlig lördag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback