Emma 22 år!!

Igår var det min 22 årsdag, och jag spenderade den såklart på sjukhuset. Men både pappa, mamma, Fredde och Calle kom förbi med godis, tårta, blommor och lite fina presenter till mig och Liam :) den finaste presenten av dem alla fick jag ju dock lite i förskott. Våran underbara son ❤️ så det blev en trevlig dag ändå, trots att vi inte firade den så mycket. Tänkte ha lite försenat födelsedagsfika hemma i helgen, om vi orkar :) för imorgon ska vi ju nämligen få åka hem!! Äntligen!! 

Liam gick igår över 2 kg gränsen och vägde idag 2048 gram. Så det går sakta men säkert framåt :) igår tog de även bort vattensängen så nu har han inga hjälpmedel förutom sonden. Helt underbart! Men nu måste jag vila en stund innan det är dags för mat igen. Hoppas ni har en bra dag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback