Studio fotografering!

Idag på kvällen var vi iväg på studio fotografering i hägernäs. Det var hos en jättegullig tjej som hade ett relativt nystartat företag. Hon heter Emma Schödin och är verkligen att rekommendera! Trevlig, proffsig och väldigt tillmötesgående :) Det var skoj att bli fotad av henne, för man kände sig väldigt bekväm helatiden. Vi tog både familjebilder, enskilda bilder på Liam samt bilder på mig och Liam och på Calle och Liam. Ska bli så roligt att se resultatet! 

Idag kan jag dock bara bjuda på en gullig liten bild på lilleman från min mobilkamera. Han har äntligen börjat förstå dethär med nappen och hur den funkar. Och han är helt bedårande söt när han sitter och snuttar på den. Förstår inte hur man kan vara så perfekt. Tror inte det finns något såhär fint barn någonstans i hela världen. Liam är det absolut vackraste jag någonsin har sett. Är helt förtrollad av denhär lilla varelsen. Obeskrivlig kärlek! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback