Mysiga torsdag!

Idag tog vi det lugnt hela förmiddagen. Jag hade extrem yrsel och kände mig skakig. Så var tvungen att äta lite extra innan vi kunde ge oss ut på promenad. Tror detta var resultatet av för lite kolhydrater och för mycket amning. Lillskrutten åt som en tok inatt och jag glömde kolhydraterna till middagen igår. Aja baja till mig! 

Idag blev promenaden endast 4km lång och tog ca 40 min. Efter det skulle vi nämligen iväg och äta lite lunch och ha filmmys med min mamma, så var tvungen att skynda mig lite. Vi såg på "100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann". En ganska konstig film, men som ändå var rätt skön att slötitta på. Älskar att umgås med min fina mamma. Är så glad att jag har henne! Hon betyder så otroligt mycket för mig, och jag skulle faktiskt inte klara mig utan henne❤️

Bjuder på en mysig bild på hundarna från igår kväll. 



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback