En regnig torsdag!

Idag fick jag sova ända till 10, med matpauser vid 01, 05 och 8:30. Men ändå såå himla skönt med lite fler timmars sömn :) undra om man någonsin vänjer sig vid att behöva gå upp mitt i natten, flera gånger per natt. 

Calle var ledig idag så efter han hade tränat åkte vi iväg en sväng och pysslade om Tollan. Saknar verkligen ridningen så mycket! Längtar tills jag kan börja rida igen, men framförallt tills jag har nära till stallet igen. Men det är ju ett tag kvar ;) hon gör mig så himla glad och lycklig denhär hästen. Konstigt att man kan bli så upprymd över att få pyssla om ett djur en liten stund :) 



Mitt under vistelsen hos Tollan så bestämde sig en av kattungarna för att hoppa upp på hennes rygg. Hon blev minst sagt chockad och skuttade runt där i stallgången, och försökte bli av med dendär lilla gula saken. Han är verkligen orädd för att vara så liten! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback